Tuesday, January 5, 2010

LAMA TAK UPDATE NIE

Wah lama sungguh aku x update blog ni...rasa macam malas jek...by the way aku dah lulus test kereta hari tu so that mean aku dah boleh drive, tapi aku macam takut2 jek nak drive...aku kena beranikan diri ini...hajar chaiyuk!!!!!!!!!!!!.......another one hari tu aku dgn family gi holiday kat cameron highland...mmg best la....wah sungguh nyaman udara disana and suasana yang tenang mmbuatkan aku lupa sgala masalah yang ada....indahnya dunia ini...nanti aku attach kan gambarnya....Lastly aku sedih la..hari ini aku last kerja,aku sgt sedih sbab tinggalkan diaorang yang sporting and happening...Yang penting sekali aku sdih berpisah dgn kak ina, dia sangat baik pada aku...dia bagaikan kakak aku sendiri...dia memahami aku, aku faham dia..lps ni aku tak ada la nak share problm kt dia gi..dia pun sama gak la kan.....i'm gonna cry...wawawa........
Lastly, aku akan masuk study kat PUO....rasa macam tak sabar jek, tapi ada gak rasa cam malas jek...dapat ke aku ssuaikan diri dengan orang yang aku xpernah rapat dulu...macam2 bermain di benak ku ini....Apa2 pun aku akan lakukan yang terbaik...Hajar...go go chaiyuk!!!!...fighting!!!!!.....

No comments:

Post a Comment