Tuesday, April 14, 2015

Review Miracle Pure Collagen Dust

Assalammualaikum semua, rasanya tahun ini jarang kemaskini blog, Jadi hari ini hajar merajinkan diri untuk kemaskini dan review satu produk yang hajar jual. Produk ini memang hajar guna dan sebab bagus hajar nak share dekat semua orang. Produk yang hajar maksudkan tak lain tak bukan adalah Miracle Pure Collagen Dust. Seperti gambar di bawah


Miracle Pure Collagen Dust ini merupakan serbuk kolagen dari sumber ikan. Harga yang sangatlah berpatutan dan mampu milik. Nak tahu sebab apa harganya murah?? Ini kerana MPCD adalah 100% serbuk kolagen yang tiada bahan tambahan perasa semua. Boleh lihat seperti gambar di atas.

Antara kelebihan MPCD ini adalah ia mampu memberikan seri pada wajah, menghaluskan liang roma, mencantikkan kuku dan rambut, menganjalkan kulit, merawat tona tidak sekata, mengurangkan minyak yang berlebihan, merawat garis halus dan pelbagai lagi. Boleh lihat seperti gambar di bawah.

KEISTIMEWAAN MPCD

Selain daripada itu, Miracle Pure Collagen Dust ini mempunyai pelbagai kegunaanya. Satu botol yang comel itu boleh digunakan untuk bancuh dalam air, letak dalam makanan, sebagai masker, boleh campur dalam krim siang/malam dan pelbagai lagi. Boleh lihat seperti gambar di bawah.

MULTIPURPOSE
Banyak feedback positif yang MPCD family dapat, walaupun baru pakai sebotol jerawat tak tumbuh, liang roma makin halus, tona kulit makin sekata dan banyak lagi. Seperti gambar di bawah.






Tunggu apa lagi jom dapatkan Miracle Pure Collagen Dust dengan hanya RM35 SAHAJA :)
Pembelian 2 keatas free postage dan free gift menarik menanti anda
Hajar juga buka peluang perniagaan untuk semua yang berminat, untuk yang tiada modal boleh berniaga permulaan sebagai dropship dan yang ada modal boleh daftar sebagai agent kami dengan hanya serendah RM300 SAHAJA


Berminat jom whatsapp/line hajar 0193706545


Boleh lawati instagram bisnes  online hajar @miszctcollection


CANTIK TERTARIK MENARIK KAU MEMANG DE BOMB :)

Muah Ciked :*







No comments:

Post a Comment